ForumAlaca-Gençlerin Eğlence Merkezi
Call of Duty 5: World at War - Full - Oyun indir - Oyun Download Uyeols10
ForumAlaca-Gençlerin Eğlence Merkezi
Call of Duty 5: World at War - Full - Oyun indir - Oyun Download Uyeols10
ForumAlaca-Gençlerin Eğlence Merkezi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Her Telden Takılırız :D
 
AnasayfaPortalAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Call of Duty 5: World at War - Full - Oyun indir - Oyun Download

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ShowTime
OyunFrm Admin
 OyunFrm Admin
ShowTime


Mesaj Sayısı : 790
Kayıt tarihi : 25/08/10
Başarı Puanı : 1
Aktiflik : 873
Cinsiyet : Erkek
Tuttuğu Takım : Fenerbahçe
Yaş : 36
Nerden : İstanbul

Call of Duty 5: World at War - Full - Oyun indir - Oyun Download Empty
MesajKonu: Call of Duty 5: World at War - Full - Oyun indir - Oyun Download   Call of Duty 5: World at War - Full - Oyun indir - Oyun Download I_icon_minitimeÇarş. Ağus. 25, 2010 6:31 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
: CLONEDVD+
: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
: Mevcut
: Sanal Sürücü
: Max Payne
: 37 (200 MB)
|:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Mutlaka Okuyun : Oyuna giremeyenler aşağıdaki işlemleri yaparsa oyunu rahatlıkla açıp oynayabilir..

Öncelikle aşağıdaki adresten save dosyasını indirin
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Daha sonra indirdiğiniz save dosyasının rarından cıkan Activision klasörünü kopyalayın..

C:\Documents and Settings\Kullanıcı Adınız neyse\Local Settings\Application Data
(Local
settings dosyası genelde gizli dosyadır.. Göremeyenler için ;
Penceredeki Araçlar sekmesini tıklayın ve Görünüm/ Klasör seçeneklerine
gelin.. Ordan "Gizli Dosyaları Göster" seçeneğini işaretleyerek Local
settings klasörünü görebilirsiniz..)


Sonra üstteki yolu
izleyin ve oraya kopyaladığınız Activision klasörünü yapıştırın..
Değiştirilsin mi uyarısının hepsine EVET diyin ve oyuna baslayin
sorunsuz oynayın Denenmiştir..


NOT:Vistada oyunu açamayanlar konunun başındaki save dosyasını C:\Users\Kullanıcıadı\AppData\Local içerisine atsınlar...


[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sistem = Windows XP - SP2 veya Windows Vista
İşlemci = AMD Athlon 64 3200+ / Intel Pentium 4 3.0 GHz veya üstü
ram = 512 MB RAM - Windows Vista için 1 GB RAM
Ekran Kartı = NVIDIA GeForce 6600 GT / ATI Radeon X1600 XT veya üstü
Boş Alan = 8 GB

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1280x800.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1280x720.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1208x680.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1266x712.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1280x720.

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Güzel,
beğenilen ve teknik açıdan üst seviyelerde bir oyuna devam oyunu yapmak
kolay bir şey değildir. Özellikle de sadece altı ay gibi bir süre
içerisinde 10 milyon kopyası satılan bir oyuna. 2007 Kasım ayında çıkan
InfinityWard imzalı Call of Duty 4: Modern Warfare, oyuncuların ve
özellikle de FPS severlerin aklını almıştı, yoğunluğu, aksiyonu ve
harika grafikleri ile her kesimin beğenisini kazanıp, çok oyunculu kısmı
ile adeta bağımlılık yaratmıştı. Ancak şimdi Call of Duty yapma sırası
Treyarch’da, adını Call of Duty serisi ile iyici duyurmuş olan
yapımcılar, 2008 Kasım’da çıkacak Call of Duty: World at War ile bayrağı
devralıp, bizleri günümüz modern operasyonlarından alıp tekrar geçmişe,
İkinci Dünya Savaşı’na götürüyor. Oyunu InfinityWard yerine Treyarch’ın
yapıyor olması ve M-16 yerine M1 Garand kullanılacak olması oyuncular
arasında koyu bir tartışma başlamasına neden oldu. Treyarch stüdyosunun
patronu Mark Lamia bunu anlayışla karşılıyor; “İnsanlar daha önce
oynadıkları İkinci Dünya Savaşı oyununun aynısını tekrar oynamak
istemiyorlar.” Ancak kendisinin bir mesajı da var, Treyarch, bir ikinci
dünya savaşı FPS’si nasıl olmalı konusunda kuralları yeniden koymaya
geliyor.

World at War’da iki ana hikâye olacak tek oyuncu
modunda. Savaşın sonlarını konu alan bir Kızıl Ordu harekatı ve
Amerikalılar ile Japonlara karşı adalarda sek sek oynayacağımız bir
Pasifik harekatı. Pasifik temalı harekat, hikaye ve bölümler bu tür
oyunlar için biraz nadir sayılabilecek şeyler, kısmen bunun sebebi gür
ve balta girmemiş tropik ormanları ve bitki örtüsünü doğru dürüst
yakalayıp sergileyecek teknolojinin henüz gelişmemiş olmasından, haliyle
bombalarla darma duman edilmiş bir Avrupa köyü yapmak daha kolay her
zaman için. Çağdaş işlemciler neyse ki, artık bu tür sık ve tropik
ormanların hakkını verebiliyor. Ancak, olay sadece bununla bitmiyor,
Mark Lamia’ya göre:

“Olay sadece mevki olarak Pasifik
bölgesine gitmek değil, tropik ormanların içine gidiyoruz, onlarla
ilgili ne varsa yapacağız. Ama asıl olay Japon İmparatorluk ordusunda,
çünkü Avrupalı Mihver devletlerinden temelde farklı bir düşman oldukça,
klasik Banzai saldırısı dışında kimsenin bu düşman kuvveti adamakıllı
yaptığını düşünmüyorum.” diyen Lamia şunları ekliyor; “Oyun daha çetin
ve stresli, biraz da kirli olacak. Bu oyun için eldivenleri çıkardık
diyebilirim. İkin Dünya Savaşını sterilize edip yumuşatmayacağız.”


Evet,
karşımızda yine bir ikinci dünya savaşı var, ancak bu sefer biraz
değişik olduğunu rahatça söyleyebilirim. World at War, Modern
Warfare’den tam olarak bir geriye dönüş değil, çünkü oyunda CoD 4’ten
oldukça ilham alınmış, hem teknik olarak hem de yaratıcılık açısından.
Bu ilhamların en belirgin olanı, olgun, kimi zaman vahşi olan hikaye
anlatım şekli. Treyach’ın yaptığı gösterimden edinilen izlenimlere bir
bakalım, daha iyi anlayacağız. World at War’a Makin Atolü’nün sahilinde
bir kulübenin içinde elimiz kolumuz bağlanmış bir şekilde başlıyoruz.
Bir Japon subayı önümüzde diğer bir donanma askerinden bilgi talep
etmekte. Yüzüne tüküren askerin suratında sigarasını söndüren Japon
subay daha sonra bir bıçak ile oldukça kanlı bir son veriyor silah
arkadaşımızın hayatına. Aynı kaderi paylaşmadan takviye güç geliyor ve
ortalığın karışmasını fırsat bilerek elimizde beylik tabancamız kaçmaya
başlıyoruz. Tarihi olarak doğruluğu mevcut mu peki? Treyarch’ın oyun
için yaptığı araştırmada hayatta kalan savaş gazilerinden ve sayısız
kayıt belgesinden ve benzer materyalden yararlanılmış.

Oynanış
olarak da vahşi ve zalim bir açı yakalanmış; Japonlar iyi orman
savaşçıları olarak bilinirler, onları hiç beklemediğiniz bir anda
beklemediğiniz bir yerden aniden ortaya çıkıp size saldırabilirler. Bu
özellikleri World at War’da da işlenmiş, iyi kamufle olmuş Japon
askerleri orman içinde birkaç metre ötenizde birden ortaya
çıkabiliyorlar, ve çıkacaklar da. Bu taktiği karşı koymanın bir yöntemi
alev makinesi kullanıp çevreyi yakıp çehresini değiştirmek. Etraftaki
tüm otları ve sazlıkları küle çevirirseniz artık içlerinde
saklanamazlar. Elbette bir insanı ateşe vermek temiz ve düzgün bir şey
olmayabilir ve sağlıklı, ama bu şekilde savaşta sırtınızda jel hale
getirilmiş benzin taşımanın bazı dezavantajlarını keşfetmiş olacaksınız.
Bunun yanında bir de düşman keskin nişancıları var sorun olacak,
kendilerini ağaçlara bağlayıp günlerce orada bekleyebiliyorlar
hedeflerinin gelmesi için. Ateş ettiklerinde ilk seferde öldürmek için
ateş etmeyip yaralıyorlar, çünkü arkadaşlarının onu kurtarmak için
koşarak yanına gelip açık hedef olacaklarını biliyorlar. Otları ateşe
vermek ile birlikte şüpheli gördüğünüz ağaçlara ateş etmek, özellikle
sniper’lardan kurtulmanın oldukça temiz ve etkili bir yolu, bu şekilde
doğru ağaca nişan alırsanız eğer ağaçtan aşağı düşüp güvenlik olarak
ayak bileğine bağladığı ipten sarkan Japon askerleri ile karşılaşmanız
olası. Treyarch’ın bu yeni Pasifik savaşı oyununda en çok odaklandığı
nokta Japon askerlerinin, seride uzun süredir tek düşman olarak varolan
Almanlardan ne kadar farklı olduğu olarak göze çarpıyor. Sadece
üniforma, görünüm ve konuştukları dil farklı değil, Japonların bambaşka
bir taktik ve savaş anlayışı bulunuyor. Bushido düsturuna bağlı olan
Japon askerleri daha çok gerilla savaşı taktiklerini tercih ediyor.
Sahilden çıkıp yakındaki sık ağaçlık bölgeye giriyor oynadığımız
karakter ve birkaç donanma askeri, karanlık ağaçların arasında
ilerlerken birkaç ceset ile karşılaşıp yola devam ediyor grup. Gerçekte
ise o ölü askerler, ölü taklidi yapan Japon askerleri ve birden canlanıp
takıma arkadan saldırıyorlar.

Bölüm tasarımında ilgi çeken
bir nokta, Treyarch’ın lineer bir oyun yerine birden fazla seçilebilecek
yol ve güzergâh hazırlamış olması, farklı yolları seçip farklı
taktikler uygulamak mümkün. Örnek olarak ilk bölüm olan Makin bölümünde
savaşın ilk kısmı yukarıda bahsettiğimiz gibi sahilde geçiyor ve sahilde
suya çakılmış kazıkların üstüne inşa edilmiş bir köy var. Dilerseniz
köyün altından, suyun içinden geçebilir, dilerseniz de daha doğrudan,
ama daha tehlikeyi açık bir yol izleyip yukarıdan gidebilirsiniz. Bu
esnada serinin tanıdık ve bilindik yoğun aksiyonunun aynı şekilde
korunduğunu görüyoruz. Çatışma başladığı anda birbirine ateş eden
insanlar ve silah seslerinden fazlası var, patlayan el bombaları,
atlayan askerler, bir köşede ölümcül bir yakın dövüş sergilemekte olan
iki asker gibi şeyler dönüyor etrafınızda. Call of Duty’de bu bir
gelenektir, sizin tüm dünyayı kurtaran cengaver tek tabanca bir süper
asker olmadığınızı, ve savaşın sadece sizin etrafınızda dönüp
bitmediğini çok iyi hissettiriyor oyunun atmosferi.

Treyarch,
InfinityWard gibi Activision’ın sahip olduğu bir stüdyo ve kardeş
geliştirme stüdyoları olmalarının bazı faydaları var kesinlikle. Mesela,
Treyarch, CoD 4: Modern Warfare’ın grafik motoruna iki yıl önce sahip
oldu, yani CoD 4 piyasaya çıkmadan tam bir yıl önce. Böylesi uzun bir
geliştirme döngüsü olunca da oyun geliştiricilerinin oynanışa
odaklanacak daha fazla vakitleri olmuş ve ayriyeten Modern Warfare’in
grafik motorunun özelliklerini iyileştirip geliştirme fırsatı bulmuşlar.
Görsel olarak alevli silahların bu yeni kullanım alanı sayesinde zaten
halihazırda etkileyici olan Call of Duty 4: Modern Warfare motoruna bir
takım geliştirmeler yapıldığını görebiliyoruz. Eski motor güzelliği, ve
zekiliği ile tanınıyor, çarpıcı grafikleri doğru ve isabetle render
ederek balistik öğelerin bir çok yüzey ve yapı malzemesi üzerindeki
seyahatlerini güzelce kotarıyor. Şimdi ise World at War ile bu leziz
karışıma bir de yok edilebilir çevre özelliği eklenmiş. Otları ateşe
verdiğinizde alevler yavaşça etrafa yayılırken altındaki toprağın
karardığını görebilirsiniz. Ölü bir bedenin asılı olduğu ipi vurup
kopartabilirsiniz. Sahil ve köylerdeki kulübelerin, ahşap yapıların
duvarlarını, tahta plakaları ve malzemeleri kurşunlar ile tahrip edip
üzerlerinde gedikler açabilirsiniz. Ki bu da bana ünlü bir Hollywood
aksiyon atasözünü hatırlattı: "Her zaman için bir arka kapı vardır."
Hikaye Pasifik cephesinde geçtiği için etrafta bol bol deniz, okyanus ve
su var ve Treyarch bize sağolsun yüzme yeteneğini de bahşetmiş. Su ve
sıvıları içeren fizik motoru ile ilgili etmenler de epey etkileyici, su
yüzeyine çarpıp suya girerken kırılan kurşunlar, patlamalardan çıkan
şarapnellerin sudaki etkileri görmeye değer, en azından teknik olarak
güzel bir gelişme oyunlardaki gerçekçilik babında.

World at
War’ın belki de en etkileyici özelliklerinden birisi dört kişilik co-op
modu. Üç adet arkadaşınızı alıp dört kişi tek oyunculu hikayeyi baştan
sonra birlikte oynayabiliyorsunuz, ister online olarak ister aynı
platformda ekranı bölerek. Lakin henüz dört oyunculu co-op’un aynı
ekranda oynanabileceğine dair bir kesinlik yok, ama en azından iki
oyuncu co-op’un aynı platform üzerinden ekranı bölerek oynanabileceği
kesin. Bu seride ilk defa olan bir şey, oyun zorluk seviyesini oyuncu
sayısına ve oyuncuların ne kadar iyi olduklarına göre belirleyip
ayarlıyor otomatik olarak. Birden fazla insanın oyunu aynı anda oynaması
gerçekten heyecan verici bir gelişme ama akıllara şu soruyu da
getiriyor; serinin oyunları önceden belirlenmiş, tetik bekleyen aksiyon
ve olaylarla doludur hep, yanınıza bir uçağın düşmesi, bir grup düşmanın
çalıları arasından pusu kurup çıkmaları gibi. Normalde oyundaki silah
arkadaşlarımız biz hareket etmeden ilerlemez, ilk hareketi bizden
beklerlerdi ve bu gibi özel durumları sadece biz o belirlenen noktadan
geçtiğimizde görürdük. Dört kişi oynarken bu nasıl olacak peki? İlk akla
gelen en önde giden kimse sinematik aksiyonları onun tetikleyip
harekete geçireceği ve arkada kalanın tüm eğlenceyi kaçıracağı şeklinde.
Treyarch bu konunun test aşamasında çok önem verdikleri ve zaman
ayırdıkları bir konu olduğunu söylüyor ve oyun çıktığında buna bir çözüm
bulmuş olacaklarına inanıyor.

Çok oyunculu olarak World at
War, Modern Warfare’ın önderliğinde ilerliyor ve sahip olduğu
özellikleri aynen sunuyor. Ne de olsa Modern Warfare son zamanlarda
online olarak en çok oynanan oyunlardan birisi, aynı şeyi World at War’a
koymamak aptallık olurdu. Böylece son CoD oyununda da açmaya hak
kazandığınız silah ve yetenekler ile farklı asker sınıfları ve taktik
oynanışları yaratabileceksiniz. Seviye atlama ve karakter özellik
paketleri (“perk”) Modern Warfare’den alınmış birkaç güncelleme ile
geliştirilerek. Bu oyuna has olarak ise Squad, yani bölük sistemi var
çok oyunculu modda. Aynı takım içerisinde değişken sayılardan oluşan
bölükler olabiliyor, bu şekilde öldükten sonra bölük arkadaşlarınızın
yakınında tekrar doğuyorsunuz ve takım oyunu daha bir önem kazanıyor
bölüklere ait rehber ve yol izleme sistemi ile. Araçlar da geri dönüyor
Call of Duty’ye, ama bu kez Call of Duty 3’te görülen hızlı ve atik
motosiklet yada jipler yok. Onlar yerine daha ağır savaş araçlarına
yönelmiş Treyarch, tanklar ve kamyonlar gibi. Eğer Treyarch bunca ilham
ve öğeyi başarılı bir şekilde kullanıp birbirlerine uygun bir şekilde
yoğurabilirse yaşanacak çok oyunculu oyun deneyimi oyunu bireysel olarak
gündeme oturtacağı gibi diğer İkinci Dünya Savaşı oyunları için de
standart teşkil edecektir.

Oyunun ilk demosundan ortaya çıkan
izlenimler şimdilik bu kadar, oyunun diğer hikaye kısmı, Sovyet Rusya
harekatı, bizi bir kez daha Berlin’e giden yola dökecek, ancak o tarafla
ilgili bilgiler şu an açıklanmadı. Treyarch, kardeş şirketi Infinity
Ward ile kıyaslanınca son zamanlarda fazla iyi tepki çeken oyunlar
ortaya koyamadı, kimileri bunu neredeyse tamamen konsola odaklandıkları
için olduğunu söylüyor, bakalım bu sefer hem konsol hem PC
platformlarında, üstelik iki yıllık bir geliştirme süresiyle ve kalitesi
ve başarısı kanıtlanmış bir motorla neler çıkartacaklar. Biliyorum,
hepimiz ikinci dünya savaşından oldukça sıkılmaya başladık, ama şu da
bir gerçek ki, Pasifik cephesi çok da işlenen bir konu değil, işlenenler
de pek başarılı değil, kabul edin, öyle ya da böyle hepiniz farklı bir
cephede geçen bir Call of Duty oynamak istersiniz


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Oyun
esnasında ~ tuşuna basarak konsol penceresini açın. devmap mak'i
yazarak hile kodlarını aktif edin ve aşağıdaki kodları girin:

give all - Tüm silahlar.
devmap [harita ismi] - Haritayı değiştirir.
notarget - Görünmezlik.
god - Ölümsüzlük.
mapname - Harita isimlerini listeler.
noclip - Uçmak.


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]





[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]




[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]




[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]




[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://forumalaca.yetkinforum.com
 
Call of Duty 5: World at War - Full - Oyun indir - Oyun Download
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Call of Duty 2 - Full - Oyun indir - Download - Yükle
» Call of Duty: Modern Warfare 2 - Full - Oyun indir - Download - Yükle
» Call of Duty: Modern Warfare 2 - Full - Oyun indir - Download - Yükle
» Call Of Duty 3 - BRT Paket - Download - Oyun indir
» Call Of Duty 1 - FULL indir - DOWNLOAD

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
ForumAlaca-Gençlerin Eğlence Merkezi :: Bilgisayar Oyunları :: Fps (First Person Shooter)-
Buraya geçin: