ForumAlaca-Gençlerin Eğlence Merkezi
Tom Clancy's HAWX 2 - İnceleme Uyeols10
ForumAlaca-Gençlerin Eğlence Merkezi
Tom Clancy's HAWX 2 - İnceleme Uyeols10
ForumAlaca-Gençlerin Eğlence Merkezi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Her Telden Takılırız :D
 
AnasayfaPortalAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Tom Clancy's HAWX 2 - İnceleme

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Chaoslord
Hızlı Üye
Hızlı Üye
Chaoslord


Mesaj Sayısı : 108
Kayıt tarihi : 26/08/10
Başarı Puanı : 0
Aktiflik : 97

Tom Clancy's HAWX 2 - İnceleme Empty
MesajKonu: Tom Clancy's HAWX 2 - İnceleme   Tom Clancy's HAWX 2 - İnceleme I_icon_minitimePerş. Ağus. 26, 2010 10:03 am

Ubisoft'un Yaratıcı Yönetmeni Bogdan Biridinel,
"Dünya çapında 1 milyonun üzerinde satan Tom Clancy's HAWX, Ubisoft'un
en başarılı yapımlarından biri haline geldi ve HAWX 2 bunu bir kademe
daha yukarı çıkartacak" demişti. İşte bu yüzden de 2010'un sonbahar
aylarında PC, PS3, Xbox360 ve Nintendo Wii için çıkması planlanan Tom
Clancy’s HAWX 2 için beklentiler şimdiden çok üst seviyede...

Uçak simülasyonlarının oyuncular için inanılmaz çekici olduğunu ve aynı
zamanda da saç baş yolduran zorlukta kontrol sistemine sahip olduğunu
hepimiz biliriz. Bu genellemeyi bozarak, başarılı bir yapım olarak
karşımıza çıkabilen bir yapım vardı, bu yapımın adı da 'Tom Clancy's
HAWX' idi...

Arcade türünde 2009 yılında piyasaya sürülen yapım, bol aksiyonu, Tom
Clancy'nin diğer oyunlarıyla bağlantılı öyküsü ve az sayıda tuşun
sağladığı müthiş patlamalarla oyuncuları kendine bağlamayı başarmıştı.
İlk oyunda III.Dünya Savaşı'nda, HAWX adı verilen seçkin bir birliğin en
başarılı subayı olarak dünyanın her yerinde savaşıyorduk.
Bahsettiğimiz bu savaş, HAWX 2'de biraz daha ileri boyuta taşınıyor.


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

İt dalaşına yeni oyunda da devam

HAWX
2, ilk oyunda bizlere havada verdiği özgürlüğü daha da arttırıyor.
Artık prototip silahlarımızı, düşmanlarımızı alt etmek için daha etkili
kullanabileceğiz. F-35'lerin üstün jet motorları yeni oyunda sadece
bize özgü olarak geliştirilen "ultra gizli jet motorlarıyla"
değiştiriliyor. Bu özelliğin bize havada daha hızlı ve daha çevik bir
uçuş sağlayacağı yadsınamaz bir gerçek.

Oyun severlerin istekleri ancak bu derece gerçekleştirilebilir

HAWX 2'nin yapımcılığını üstlenen Ubisoft Bükreş, ilk oyunda oyuncuların
"Keşke bu da olsaydı" dedikleri her şeyi bu oyuna dahil etmiş:

1) Gece Savaşları

İlk oyunda herhalde her HAWX oyuncusu düşünmüştür: "Şu kara birimlerine
bu kadar teknolojik ekipmanla gece saldırsak da gündüz gözüne uçak
savarlara yem olmasak" diye. Sesimiz duyulmuş ki yapımcılar artık gece
görüşünü aktif hale getirmişler, böylelikle hem kara ve deniz
birimlerine gece saldırarak avantaj sağlayabileceğiz hem de oyun
zevkimiz daha üst seviyelere ulaşacak.

2) Uçak pistinden kalkış ve görev sonrası üsse dönme

HAWX'da
hatırlarsınız görevlere havada başlıyorduk ve belli bir süre uçuş
rotamızı izledikten sonra görev yerimize ulaşıyorduk. Artık bu özellik
de değişiyor. Görevlerimize kuleden aldığımız uçuş izniyle ve görevle
birlikte kendi kendimize kaldırdığımız uçağımızla gideceğiz ve görev
sonrası da "Üsse dönüyoruz" telsiz repliği karşımıza siyah ekran olarak
çıkmayacak. Ancak henüz nasıl pistlerden kalkacağımız ya da hangi tür
pistlere iniş yapacağımız kesin değil. Belli mi olur, "Uçak gemileri"
bile olabilir listede.

3) Havada yakıt ikmali

HAWX'ın en arcade kokan yanlarından biri de sınırsız yakıt sistemiydi.
Cephane sistemini belli bir düzene ve sayıya oturtan yapımcılar ne yazık
ki yakıt sisteminde bunu göz ardı etmişlerdi. Yeni oyunun en heyecan
veren yanlarından biri de bu olsa gerek ki; artık havada, tam da görevin
ortasında jetlerimize yakıt takviyesi yaptırabileceğiz. Böylelikle
savaşlar daha gerçekçi bir hal almış olacak, anlayacağınız aksiyon biraz
daha tavan yapacak.

4) Gerçek uydu görüntüleri ve daha detaylı coğrafya

İlk oyunun keşkelerinden biri de atmosferin en önemli unsuru
sayabileceğimiz "Detaysız Coğrafya Modellemeleri" idi. Yeni oyunda kutu
gibi yapıların yerini, yüksek çözünürlüklü GeoEye uydu görüntüleri ve
daha detaylı 3 boyut modellemeleri alacak. İlk oyunda Brezilya,
Afganistan gibi yerlerin yanına Moskova, Hint Okyanusu ve Basra Körfezi
gibi yerler de ekleniyor ki bu yerleri Amerika'nın savaş güzergahına
siz de benzetmişsinizdir tahmin ediyorum.


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

5) İnsansız hava Uçakları (UAV'ler)

HAWX
2'nin en eğlenceli özelliklerinden biri olmasını beklediğim bir diğer
özellik ise "İnsansız Hava Taşıtları". Artık keşif görevlerinde kendi
canımızı ortaya koymadan, feda edilebilecek belli maliyetteki UAV'
lerimizle düşmanı izleyebileceğiz ve aynı zamanda oturduğumuz yerden
saldırmamız bile mümkün olacak. Böylelikle hem canımızdan tasarruf
ederken hem de eğlecede birikim yapmış olacağız.

Son bir kaç cümle daha...

Potansiyeli olan ve bu potansiyeli de uygulamaya geçirmeyi başaran HAWX
ve Ubisoft, HAWX 2'de beklentileri bir hayli yükseltmiş durumda. Tom
Clancy'nin romanlarına ve danışmanlığına direkt olarak sadık
kalınacağını belirtilen yapımcılar, HAWX 2'yi son gelen haberlere göre
Avrupa'da bir iki haftalık gecikmeyle piyasaya sürecekler. Biz de
üzerimizde uçuş tulumları ve oksijen destekli kasklarımızla uçuş izni
verilmesini heyecanla bekliyoruz...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Tom Clancy's HAWX 2 - İnceleme
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
ForumAlaca-Gençlerin Eğlence Merkezi :: Oyun Bilgileri :: Oyun Anlatımları ve İncelemeleri-
Buraya geçin: