ForumAlaca-Gençlerin Eğlence Merkezi
Heroes of Might and Magic 5: Tribes of the East[demo] Uyeols10
ForumAlaca-Gençlerin Eğlence Merkezi
Heroes of Might and Magic 5: Tribes of the East[demo] Uyeols10
ForumAlaca-Gençlerin Eğlence Merkezi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Her Telden Takılırız :D
 
AnasayfaPortalAramaLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Heroes of Might and Magic 5: Tribes of the East[demo]

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
ShowTime
OyunFrm Admin
 OyunFrm Admin
ShowTime


Mesaj Sayısı : 790
Kayıt tarihi : 25/08/10
Başarı Puanı : 1
Aktiflik : 873
Cinsiyet : Erkek
Tuttuğu Takım : Fenerbahçe
Yaş : 36
Nerden : İstanbul

Heroes of Might and Magic 5: Tribes of the East[demo] Empty
MesajKonu: Heroes of Might and Magic 5: Tribes of the East[demo]   Heroes of Might and Magic 5: Tribes of the East[demo] I_icon_minitimeÇarş. Ağus. 25, 2010 1:21 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Oyun Hakkında;

Sürüm Adı ____ : Demo
Rar Şifresi_____: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
Crack________ : Mevcut
Dosya Türü ___ : Sanal Sürücü
Upload Eden___: Max Payne
Part Sayısı ____: 5 (200 MB)
Açabilmeniz için önerdiğimiz program:[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

SERIAL: H5B-4KR1-PV8B-7E10-H7N2


Sistem GereksinimLeri;

* OS: Windows 2000/XP SP2/XP64 Pro, DirectX 9.0C
* CPU: Pentium 4 / Athlon 1.5 GHz or higher
* RAM: 1024 MB or higher
* Video: 128 MB AGP GeForce4 Ti4200 / RADEON 8500 or higher video card
* CD/DVD-ROM speed: 32x
* Sound: DirectX compatible PCI 16-bit sound card
* 3 Gb of available hard-disk space

Tavsiye Edilen Sistem :

* OS: Windows 2000 sp4/XP sp2/XP64 Pro, DirectX 9.0C
* CPU: Core 2 Duo / Athlon 64 X2 or higher
* RAM: 2048MB or higher
* Video: 256 MB AGP 8x GeForce 7600 / RADEON x1600 or higher video card
* CD/DVD-ROM speed: 32x
* Dolby Surround 5.1 sound processor
* At least 3 Gb of available hard-disk space


Rapidshare Bağlantıları ;
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]


Oyun İçi GörüntüLer;

[b][Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.][/b]
[b][Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.][/b]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 680x920.



Oyun BiLgiLeri

Eski
oyuncuların aklından hiç çıkmayan bazı efsanevi oyunlar vardır.
Bunlardan biri de kesinlikle sıra tabanlı strateji klasiği Heroes of
Might and Magic’dir (homm). Tarihlerin 1995’i, 14 inç’lik
monitörlerimizin de sadece 2 boyutu gösterdiği yıllarda ufkumuzu
genişleten, hem zekâ gerektiren hem de müthiş stratejik kararları
vermemizi isteyen yegâne oyundu homm. Yine 3DO firmasının efsane rol
yapma oyunu olan Might and Magic’in strateji versiyonu olarak
çıkarılmayı düşünülürken, asıl oyundan daha fazla ilgi toplaması üzerine
büyük başarı elde eden firma, homm’ın bu beklenmedik başarısı sayesinde
hem zamanında iyi satış rakamları yakalamış, hem de devam oyunları ile
de efsaneyi devam ettirmişti.

2 senede bir homm
Aradan
geçen yaklaşık her 2 senede bir yeni oyunu ile karşımıza çıkan 3DO,
homm serisini 3. versiyona taşıdığında büyük gelişim kaydetmiş ve
dönemin en çok oynanan yapımı haline gelmişti. Temel yapısı gereği sıra
bazlı oyunu benimsemesine rağmen, insanların sıkılmadan oynamasına,
hatta zorlu yapay zekâsı ile oyuncuyu daha fazla düşünmeye iten yapısı
ile büyük ilgi toplamıştı. Yıllar 2002’yi gösterdiğinde homm serisinin
3DO tarafından çıkan son versiyonu (Bu aynı zamanda firmanın da son
oyunlarından biri idi. Çünkü o dönemde iflasın eşiğindeydiler.) yani
homm 4, büyük değişiklikler içeriyor ve hayranlarının aniden ikiye
bölünmesine yol açıyordu.

Hayranların
bir kısmı yeni oyunu eskisine nazaran çok daha iyi, çok daha başarılı
bulurken hiçte azımsanmayacak kadar bir kısmı da eski oyunlarını geri
istediklerini ve bu yeni versiyonun tüm homm atmosferini yok ettiğini,
hatta bambaşka bir oyuna çevirdiğini iddia etmişlerdi. Gerçi 3DO o
dönemlerde büyük sıkıntı yaşadığı için fazla bir cevap veremedi ve
sadece daha evvel yaptığı gibi bir kaç ek paket ile senaryoyu
genişletti. Aradan uzun bir zaman geçmedi ki; iflasını açıklamak üzere
iken 3DO ismi ile bir anılan Might and Magic lisans haklarını UbiSoft’a
tam 1.3 milyon dolar karşılığında devretti.

Yeni yuva, UbiSoft
Önümüzdeki
sene içerisinde homm serisi beşinci oyunu ile tekrar hayranlarının
karşısına çıkmaya hazırlanıyor. Üstelik bu kez UbiSoft gibi son yılların
trendi yükselen oyun firmasının kanatlarının altında olarak. 3 boyutlu
grafiklerin alıp başını gittiği, görsel efektlerin tavana vurduğu
dönemlerde bile hala daha sakin ve zekâ üzerine kurulu yapımlarla vakit
geçirmek isteyen oyuncuların homm 3’ü oynadığını düşünürsek, efsanenin
devam etmemesi için zaten hiçbir neden yok.

Mart
ayında serinin yeni oyunu duyurulduklarından bu yana Ubisoft
çalışanları büyük bir araştırma işine giriştiler. İlk olarak forumlardan
bilgi toplayarak ve çeşitli sebeplerle oyuncular ile iletişime geçerek,
yeni oyunun nasıl olması gerektiği ya da eski oyunların eksik
yönlerinin neler olduğu konusunda pek çok insanlara danıştılar. Tüm
bunların ışığı altında çalışmaya başlayan yapımcılar, Heroes of Might
and Magic olan uzun ismini “Heroes 5” olarak kısalttıkları gibi oyunun
kendisini de baştan aşağı değiştirmeye karar verdiler.

Yeni imajı ile Heroes 5
İlk
olarak haritaların ve oyunun genel yapısından bahsedelim. Yapımcılar
yeni oyunda grafiklerden tutun hemen her objeyi sıfırdan tasarlamışlar.
Heroes’i yeniden yaratmaya çalışan yapımcıların en çok üzerinde
durdukları konu ise eski homm ruhunun kaybolmaması.

Heroes
5’in artık tamamıyla 3 boyutu destekleyeceğini sağır sultan bile duydu.
Açık konuşmak gerekirse pek çok oyuncunun, özellikle de homm
hayranlarının en çok korktuğu konu da bu. Yani 3. boyuta geçiş… Herkes
eski versiyonların oynanabilirliğinin korunmasından yana. Hatta çoğu
insan daha iyi oynanabilirlik için 3. boyuta geçilmemesini ve
grafiklerin iyi olmamasını yeğleyebilirler. Ancak yapımcılar E3 fuarında
da ilan ettikleri üzere oyunu baştan aşağı 3 boyutlu hale getirmişler.
Grafiklerin genel yapısından bahsetmek gerekirse ilk bakışta World of
Warcraft’a benziyor. Rengârenk harita tasarımı, göz alıcı şehirler,
çizgi filmi andıran tasarımlar oyunu bambaşka bir hale bürümüş. Hatta
Final Fantasy havasında görüntüler elde edildiği de gözden kaçmıyor.
Elbette bildiğimiz homm dünyasını baştan yaratacak olan insanlar UbiSoft
tarafından özenle seçilmiş programcılar. Dolayısıyla homm kendine özgü
dünyasını da koruyacaklardır.

Heroes 5
in yapımcıları, görünüş olarak yeni oyunlarının eski versiyonlardan epey
farklı olmasını özellikle istediklerini belirtiyorlar. Böylece daha
evvel yapılmış oyunlarla arada fazla bağ bırakmayıp hatalardan kaçmayı
düşünüyorlar diyebiliriz. Bir başka neden de elbette daha büyük ve
kapsamlı oyun platformu hazırlamak. Ancak vadettikleri özellikler o
kadar güzel ki; insanda heyecan yaratmıyor değil. Mesela yeni oyunda en
büyük özelliklerden biri oynanışın oldukça seri hale getirilecek olması.
Bildiğiniz üzere homm her zaman sıra bazlı oynanışı sunmuş ve sırasını
salan oyuncunun bir süre beklemesine neden olmuştur. Heroes 5’te
yapımcılar bu sorunu çok farklı bir yöntemle çözdüklerini, oynanışı
derinden etkileyecek ve oyuncuları hiç sıkmayacak şekilde
düzenlediklerini söylüyorlar. Artık bekleme sırası kendinde olan oyuncu
da ordusu ve askeri birimleri ile ilgili işler yapabilecek.

Kaç harita, kaç büyü, kaç karakter, kaç..?
Heroes
5’in en çok merak edilen konuları elbette içerinde neler barındırdığı.
Oyuncular hep yeni gelecek yapımın ne kadar büyü, karakter ve birim
içerdiğini merak eder. Bunların cevabını henüz vermek için erken
olduğunu düşünen yapımcılar, şu kadarını söylüyorlar; “homm’dan ne
bekliyorlarsa, Heroes 5’te daha fazlasını bulacaklar”. Her şeyden evvel
bilinen bazı kesin gerçekler var. Bunların başında oyunun 6 adet farklı
şehir içereceği. Bu şehirlerden ikisi, yani “Human (İnsan)” ve “Demon
(Şeytani ırk)” şehirleri E3 fuarında gösterilmişti. Diğer dört şehir ise
en az onlar kadar kaliteli ve göz alıcı olacak.

Ubisoft
çalışanlarının özellikle geliştirmeye çalıştıkları bir konu da çoklu
oyun. Bilindiği gibi sıra tabanlı oyunlarda çoklu oyuncu modları genelde
sıkıcı olur ve bekleyen taraf “hadi daha çabuk ol” gibi sözler
sarfetmek zorunda kalır. Zaten günümüzde online oyunlardaki ana mantık
olan “hızlılık” söz konusu olunca Heroes 5’in de eski sistem ile
başarılı olması pek mümkün değil. Bu yüzden yapımcılar daha evvel
anlattığım gibi bekleyen tarafın hâlâ oynayabilmesi konusunda gelişmeler
yaptıkları gibi, oyunun genel oynanışını da daha seri hale getirmişler.
Ara menüler ve ara birim oldukça kullanışlı olduğu gibi klavyeden
basılacak bir iki tuşla da rahatça kontrol sağlanacak. Yapımcılar oyunu o
kadar seri hale getirecekler ki; sırf bu seriliği anlatabilmek için bir
alıştırma bölümünü oyuna eklemeyi düşünüyorlar.

Heroes bildiğiniz homm değil!
Artık
işin en can alıcı noktasına, yani gelen köklü değişikliklere değinelim.
Yapımcılar eski oyunların en önemli unsuru olan savaş meydanlarını
değişikliğe uğratmışlar. Yine oyunumuz sıra tabanlı savaşı benimsiyor,
ama hariralar hem 3. boyutun getirdiği göz alıcılığı kullanıyor, hem de
büyü efektleri ile gerçekten hayran bırakıyor. Fakat homm oynayanlar
için grafikten daha önemli olan Hero (kahramanlar) yönetme konusunda
bazı değişiklikler olduğu özellikle belirtiliyor.

İlk
olarak şunu belirtmeliyiz. Yapımcılar kahramanların oyuna katkısı
konusunu uzun uzun düşünmüşler. Başta, aynı anda birden fazla kahramanın
savaş meydanında olmasını planlamışlar, ancak bu planın geri teptiğini,
diğer basit birimler ile büyük güç farkından dolayı oynanabilirliğin
düştüğünü fark etmişler. Bu sebeple farklı bir yol izlemeye; ya
kahramanları savaşa dahil etmemeye ya da kahramanların güçlerini kısarak
savaşa dahil olmalarını düşünmüşler. Sonuç olarak kesin bir konuda
anlaşılmasa da oyunun şu anda ikinci fikir üzerinde yapıldığı, yani
kahramanların biraz daha güçlerinden arınarak savaş meydanında
bulunacağı söyleniyor.

Savaş alanının
epeyce değişmesine rağmen hala karelere bölünmüş tipik hali kullanıldığı
söyleniyor. Üstelik her şey daha kolay erişilebilir ve kolayca
kullanılabilir hale gelmiş. Özellikle güç dengesi konusunda epey çalışan
yapımcılar, hemen hiç bir ırkın diğerinden üstün olmaması için çaba
gösteriyorlar.

Küçük notlar
Gözardı
edilmemesi gereken bazı ayrıntılar var. Mesela yeni oyunda “Kahramanın
izi” denilen bir sistem geliştirilmiş. Özellikle çoklu oyuncu moduna
büyük heyecan ve canlılık katacak olan bu sistem sayesinde, bir yerden
diğerine yolculuk yapan kahramanlar arkalarında bir süreliğine “iz”
bırakacaklar. Her ırka göre değişecek olan bu iz bırakma süeresi içinde
diğer kahraman oradan geçerse düşmanının nerelere uğradığını
görebilecek.

Heroes 5 için şimdilik
söylenecekler bu kadar. Gerisini oyunun daha geliştirildiği anlarda
öğrenebileceğiz. Homm sisteminin baştan aşağı değişiyor olması belki
insanları şüheye itiyor olabilir, ama bu işin başındaki kişiler
gerçekten işin ehli ve oyuncuların sözlerine kulak asarak ilerleyen
programcılar. Heroes 5’in şimidilik çıkış tarihi belli değil, ama 2006
yılı içinde piyasada olması bekleniyor. Son olarak betası için minik bir
açıklama yapmak gerekirse, yapımcılar bir kaç ay sonra kapalı bir beta
test planlıyorlar, ancak bunu sadece form doldurup yeterli seviyede
görülen oyuncular katılabilecek. Böylece bize şimdilik sadece beklemek
kalıyor.




Oyun HiLeLeri;


bilgisayarında autoexec_a2.cfg dosyasını aratır bulunca not defterinde aç ve dosyanın en altına bu kelimeyi yapıştır.

setvar dev_console_password = schwinge-des-todes

sonra
bilgisyarında input_a2.cfg dosyasını aratır bunuda not defterinde aç ve
bu kelimeyi yapıştır. yalnız bu metni console'nin altına
yapıştırmalısın.


bind show_console '`'


aynı bu şekilde
// console
bind console_run_cmd 'ENTER'
bind console_run_cmd 'NUM_ENTER'
bind console_next_cmd 'DOWN'
bind console_prev_cmd 'UP'
bind console_next_string 'HOME'
bind console_prev_string 'END'
bind console_first_string 'LCTRL' + 'HOME'
bind console_last_string 'LCTRL' + 'END'
bind show_console '`'

kayıt
etikden sonra oyuna girebilir é <<tuşu basarak hileyi aktif hale
getirebilir ve oraya @Win() yazarak takıldıgın bu bölümü geçebilirsin.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
https://forumalaca.yetkinforum.com
 
Heroes of Might and Magic 5: Tribes of the East[demo]
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Heroes of Might and Magic 5 [Tribes of the East] [Demo]
» Battlefield 2 Demo
» Doom 3 Demo
» Far Cry Demo
» Universe At War Demo

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
ForumAlaca-Gençlerin Eğlence Merkezi :: Bilgisayar Oyunları :: Demo Oyunlar-
Buraya geçin: