CяєάtuЯє™ OyunFrm Admin
Mesaj Sayısı : 383 Kayıt tarihi : 26/08/10 Başarı Puanı : 0 Aktiflik : 8
| Konu: The Golden Horde - FULL indir - DOWNLOAD C.tesi Ağus. 28, 2010 9:22 pm | |
| OS: Windows®XP/2000/Vista Video card memory: GeForce 6600GT 128 Mb RAM: 512 Mb Processor: Intel Pentium®4 2,4 GHz or Athlon XP Hard disk space: 4 Gb DirectX: 9.0 [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] | This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1280x1024. | [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] | This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768. | [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] | This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768. | [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] | This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768. | [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Cengiz Kaan’ın ordularına rehberlik edebilmek, altın sürüde sadece gerçek cazibedir. Deli yılların geliştirici dünya yüksek fırınının gerçek zamanlı-tekrar yaratması hemen Cengiz Kaan’dan sonra, onun son şehrinin, geliştiricinin son gayreti olarak hemen hemen öyle vasat olduğunu yağmaladı: Bu geçmiş baharın büyük savaş ulusları: Spartans. Bu, sıkıcı micromanagemente anlatıyor olan aynı çıkışların birçoğuyla aslında onun selefi olarak aynı motorun tepesinde inşa edilen devamının yukarısının olduğu bir düz yerdir, ve miskin, sayılar ile gerçek zamanlı stratejiyi boyar, gameplaydır. Tasarımın bazı görünüşleri, daha oynanabilir bir oyun için yapmak, yağmalamanın hepsinin olmasına rağmen düzgün biçime sokuldu, ve burada yakmak hala, daha çok heyecanlardan esnemeyi oluşturur. Onla, dedi, altın sürünün arkasında fikir, büyük bir tanedir. Temel tasarım, katıca kitap iledir, her şeyle, aynı çizgiler boyunca imparatorlukların yaşı gibi bir şeyin olduğu gibi planladı, ama konu içeriği RTS için benzersiz, kumar oynuyor. Savaş alanları, doğu Avrupa’dan bütünüyle az miktar-sınanan olanlardır, ve batı Asya, hemen kargaşalı 13üncü yüzyıl esnasında üzerinde kavga etti, Cengiz Kaan’ın ölümü, bir şef yağmacı-içi olmadan onun kötü kokulu barbarlar birçok lejyonunu bıraktıktan sonra. İsme rağmen, yine de, oyun, adil mongol ordularından daha çok uğraşır. Üç hizip, burada kapsanır — Genghis sonra mongolları, Ryazan’ın Dükalıkı’nın Rusçaları, ve Cermenlere ait şövalye mücahitleri. 1200ler’in mongol istilasında farklı perspektiflerle uğraşırken solo bir kampanyada yıldız yapan rolün olduğu her yan oyunlar. Bundan dolayı mongollar, Rusya’ya saldırır, Rusçalar, mongollara karşı savunur, ve Cermenlere ait şövalyeler, Macaristan’dan dışarı mongolları sürmek için desteği toplamayı arar. Her kampanya, tamamen bağımsızdır, ve herhangi bir zamanda oynanabilir. Bu, senin, esmer barbarlar, esmer Slavlar’ın arasında zıplatmayı özgür bıraktığını bırakır, ve esmer Almanlar, yapacak. Oyunda sadece 14 misyon vardır, geleneği oynamak yetenekle beraber, (Hiçbir internet üzerinde destek yoktur) LANs’in üzerinde yukarıya sekiz oyuncuya denk olur, kocaman haritaların, o seni ifade etmesine rağmen, c’dir Ama çeşitli ulusların kapsamasıyla hatta, burada bulunması için birçok tarihsel lezzet yoktur. Misyonlar, özel muharebelerden çekilmez, senin az, gerçekte 13üncü yüzyılın mongol saldırıları esnasında ne yer aldığından hissettiğini bırakmak. Bağlam cidden, misyon tanışmalarında oluyor. Sen genellikle sadece, senin, kötü adamları arkada yenmek zorunda olduğun ve sonra yere onların yerleşimlerini dümdüz ettiğini bilirsin. Değişiklik eksikliği, onun, ulusların, nasıla oynadığına geldiği zaman, hatta daha büyük bir problemdir. Her kenar, çok benzer esası inşa eder, aynı metal ve tahta kaynaklarını toplamak, binaları inşa etmek için kullandı, donatan askerlere ek olarak, tamamen aynı yolda. Kesinlikle, mongolların, göçebe-dostu hareketli çadır binaları var, Rusçalar ve mücahitler, ayırıcı mimariyle sürekli istihkamların hakkında bütün olurken, Kremlin-tarzın, yükseldiği gibi. Bu binaların hepsi ve üniteler de, hayli bir bütçe oyunu için spiffye bakar. Onlar, yapılara verir, ve benzersiz görsel efektler hareket eder; Örneğin, sen asla, bir Rusça şehri için bir Kaan’ın çadırını yanlış anlamayacaksın. Ses, hizipleri ayrı koyar, ayrıca, öyle “Çoğunlukla daha çok dua et, veya sen, cehenneme gideceksin” böyle çizgiler söylüyor olan Kaan ve Hıristiyan mücahitleri övüyor olan mongol üniteleriyle! Ama bu ayırıcılık, sadece deri derinedir. Mongol misyonları, onların göçebe niteliklerinden faydalanman için seni zorlamaz, mücahitler ve Rusçalar, göreneksel üs-bina RTS çizgilerinde kurulan her ikisi olurken. Bundan dolayı temel tarz, herkesi ilgilendiren hayli çok aynıdır. Sen, dükkanı kurarsın, tahtayı kesmesi için köylüleri yollarsın, ve benimkine bir metalde çalışmak, sonra askerlere dışarı kol kullanmaya başlar, hiçbir mesele değil, eğer sen, dolaşan bir mongol veya Tanrı’dan korkan bir mücahitsen. O askerlere dışarı kol kullanmanın, onun erdemleri var, buna rağmen. Öyle Spartans’la, altın sürüde büyük hile, senin, gördüğün gibi orduları özelleştirebiliyor, veren askerler tarafından uygun, silah ve zırh uzmanlaştı, loadoutstur. Her ulus, adil bir veya ikiyle temel profesyonel asker tipine gelir, vatandaş ordularını yaratmakta güvenmek için seni zorlamak. Rulo öncesinin listelerinden seçmenin yerine öyle Ses, göreneksel üs-bina RTS’de ilerlediğinden bir orduyu inşa etmenin daha gerçek bir yolunu beğenir? Odur, ama bu realizm, bazı kusurlar olmadan değildir. Geliştiriciler minnetle, micromanagement cehennemine Spartans’a yollayan multipart silah araştırmasını çıkarırken, her şey burada hala müthiş derecede, karıştırıyor. Çeşitli üretim çizgilerinde bir gözü tutmak askerlerin tek bir sınıfını sadece donatmak için zorunda olmak, gerçek bir acıdır. Sen, bir binada işçileri toplamaya ihtiyaç duyarsın, ek olarak başka bir tanede silah ve zırh inşasına bakarsın. Hem de ihtiyacın, fazladan bir tane binada atları açtığı sen, ve, tabii, düşmanın, saldırdığı olasılığına karşı sınırlara bakarsın. Bütün bina ve ünite inşasının miskin adımından dolayı bütünüyle çok sıkıcıdır. Sen pratik olarak, mutfağa koşabilirdin, ve onun, bir düşman binası veya bir köylüyü yakalaması için bir yüksek fırını inşa etmek için bir kahramanı aldığı zamanda ekmeğin bir somununu pişirebilirdin. Hiçbir ayarlanabilir hız koyması yoktur, her biri, bundan dolayı sen, onun orada gerçekten, ihtiyaç duyduğu zaman şey fermuarını yapamazsın, senin, yapıyor olduğun bütün, bekliyor olduğu zaman bir düzeyin erken sahnelerinde olduğu gibi, tamamlanması için binalar olduğu için. Hem de, senin, vahşice benzersiz üniteleri yaratabildiğin gibi değildir. Alt edilen düşmanlar tarafından düşürülen maddeleri çöp karıştırması için yetenek, bazı ilginç askerleri yaratman için sana yardım edebilir, genellikle olmasına rağmen, sen, (Senin, terk edilmiş silahları toplaması için bir işçiyi tayin ettiğin otomatikleştirilen görev, ve zırh, çalışmak görünmez, bundan dolayı sen, her kayıp kılıcı elle almak zorundasın, veya mızrak saplamak) adil koyma için bu kızdıran busywork kışla binalarında kalıpların yukarısını her hizibe müsait atlayacaksın. Sonra, sen, otomatik olarak askerleri dışarı pompalayabilirsin. Sonda, bu customization saçmalığı, kavga eden ve tüm bir parçaya cinsle ilgili spearmen, şövalyeler, crossbowmen, veya yüz göreneksel RTS oyununun herhangi birisinden süvariyi benzeyen ünitelerle seni bırakır. O zorlukla, bunun, son sonuç olduğu zaman çok fazla gelenek-donatma malzemesiyle etrafta vidalıyor olan zahmete değer harcayan çok fazla zaman görünür. [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] YOK
[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] [Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] Link Kodu: [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] | |
|